sobota 3. října 2015

Hej Dráculo

Hej, Dráculo, spíš či bdíš?
Tak se tě jen tak ptám či fikcí nebo snad skutečnosi jsi,
lítáš někde po nocích?
Nebo již ve své hrobce někde navždy sníš.

Hej, Dráculo, tak se tě ptám sníš či bdíš a po nocích
chodíš na lov do ulic?
Svou vizáž jsi změnil nebo se snad mýlím.
Vypadáš stále jak ten nemilostrdný bojovník?
Nebo byla snad ve tvém srci kromě surovosti i láska?
Odpovíš mi či budeš mlčet dál?

Tak naposled se tě ptám: Hej, Dráculo, sníš či bdíš?
Nebo svůj věčný sen někde v hrobce sníš?
Pakli, že ne tak odpověz nebo snad jsi stále zatrvzelí bojovník?

Hej, Dráculo, slyšíš? Já vím, že tě snad ruším,
avšak o audienci tebe žádám snad teda odpovíš mi,
jestliže v tvém srdci kůl nevězí?
Pak tedy věř, že tebe já o audienci žádám a na tvou odpověd čekám,
snad se jí dočkám teda pokavaď někde v hrobě tvé kosti se již neobrátili v prach.

Hej, Dráculo, bdíš či spíš?
Teď naposledy se tě vážně ptám či fikcí, snem nebo skutečností jsi a přes sny se kontaktovat dáš?
Na tvou odpověď já čekám, neboť naléhavou otázku mám a tak doufám,
že zapíchnut kůlem ještě nejsi a snad, že jsi ve skutečnosti nebyl zas až tak panovným strašilivým,
jak dějiny uváděj.
Tímto se s tebou loučím a naposledy o audienci žádám
sice jen pro dnešek, však tomu sám věř,jestliže v hrobě nehniješ.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář.Jakmile.budu moci přečtu si ho.🐱