středa 11. ledna 2017

poznatek z dnešního dne

Znáte to snad všichni , co někdy píšete či kreslíte . Hodiny sedíte a lámete si hlavu nad tím co napsat a nakreslit. Jak něco napsat aby to dávalo smysl a líbílo se to a přitom to neznělo uměle. Či jak nakreslit něco co pohladí po duši a nebo vyděsí.
Upřímě s tou kresbou mám problém . Vím co chci nakreslit ale nevím jak. To je oprvadu krutý fakt a u psaní do povídky do sekce upíří povídky. No stejný případ v bleděmodrém vím co chci napsat ale nevím jak. No nevadí nevím sice jak napsat povídku ale asi hodím na papír základný myšlenky a uvidím. Někdy si říkám jeslti by se našel i odvážlivec jakýkoliv , který by byl schopný naslouchat mím uvahám a nebo uhýbat lítacím papírům.Protože věřte tomu nebo ne dneska mi lítali po pokoji čtvrtky a jentak mezi námi další lítat budou. Jediná utěcha je že jedna povídka je už dopsaná ale zas na druhou stranu jak mám sakra k tomu nakreslit ten obrázek co nosím v hlavě ??? Vím co to má být i jaké barvy použít ale jak to hodit na papír...no nemám ponětí, do toho venku sněží a sněhové vločky dopadají na okno.Který se nedá otevřít protože je zamrzlé takže nemužu z něj vykouknout a ven se podívat. Kdyby aspon ty sněhové vločky uměli poradit ale bouhžel nemumí a já jsem ztracená ted v myšlenkách a ůvahách. Vím je to divné , že to sem píši ale nechci aby si někdo myslela že jsem se vykašlala na upíří povídky, protože tak to není . Doopravdy mám zde dokončenou povídku ale snažím se k ní nakreslit i obrázek.Takže dokud nebude obrázek nebute tu ani ta povídka ale aby se neřeklo udělám menčí recenzi bud na film a nebo knihu. I když kniha byla posledně ale zase na film se mi nechce takže na knihu jsem to ale hrozný tvorUsmívající se. No nevadí jdu se vráti k tomu co chci ted dělat a uvidím jak to půjde ale kdyby tu byl někdo s návrhem jak mam tu kresbu udělat tak mi to sem napište nebo jak se aspon soustředit na povídku. Protože ted jsem opravdu ztracená ve světě fantazie a nevím jak z toho ven . Myšlenky kolem mě létají světelnou rychlostí a třepotají se jak motýlci ve větru. Jo a recenze no tak ta tu bude asi příští týden no možná dřív a bude v sekci upíří povídky . Jak jinak mám doma totiž jednu celkem zajímavou knihu o upírech , tak se máte na co těšit a nebo se toho děsit ? No to bude asi záležet na ůhlu pohledu. Mě upřímně ta kniha pobavila než cokoliv jiného. A hlavně mě tam pobavil článek o Dráculovi co tam je i když na druhou stranu mají pravdu a v čem ? No to se dozvíte až v té recenzi , ale na rovinu nečekejte nic co by upíry zesměšnilo protože nic takového v té knize opravdu není. A krom toho to by ta kniha asi letěla oknem ven. Takže se oprvadu ničeho zlého nebojte. No snad všichni pochopili co se tu snažím říci a ejslti ne no tak napiše na skyp a nebo do komentářů, moc ráda zodpovím jakýkoliv dotaz.Usmívající se
Jinak přeji hezký zasněžený dne všem čtenářům a čtenářkám.

2 komentáře:

Moc děkuji za komentář.Jakmile.budu moci přečtu si ho.🐱