neděle 28. července 2019

Vlad Tepeš Dracula-básen

Až se nebudu koukat na filmi o Dráculovi , stane se zázrak století ..... Takže užijte si básen inspirovanou filmem Praví přběh dráculy aspon tak nějak se to jmenovalo. Tato kniha je inspirovaná jak filmem tak i jeho skutečným životem. Prosím

Vím , či nevím snad ,
nač po nocích myslíváš,
kdy na lov vyrážíš,
jenž tvé oči rudě rozráží.

Neb temným princem jsi
Jenž uhrančivý pohled má,
v němž ztratit se snadno dá ,
avšak přesto nevím nač v noci myslíváš
avšak to nevadí zas .
Vždyť upírem jsi ,
jenž city zná a má.
Avšak před světem je chráníváš,
neb temný princem jsi

Jenž z rodu draku povstal
Jehož jméno zní Vlad Tepeš Drákula
Jenž ve znaku svém draka má.

5 komentářů:

  1. Dracula ti předává pozdrav. Prý se už může reinkarnovat do nového života. To bude zabava. Povstane nový drak.

    OdpovědětVymazat
  2. Toho se nedočkáš smrtko. Chce mě reinkarnovat, protože v podzemí dělám kravál a všechny dávám na kůl . Takže chce mít pokoj, ale nedostane. Musím tam sloužit ještě 250 let. Hahahaha

    OdpovědětVymazat
  3. Nejstarsi upír4. srpna 2019 v 21:02

    Ježíš, to jsem tak dlouho spal, že už je 21. Století? No mně klepne, tahle koláž mě probudila .

    OdpovědětVymazat
  4. Prosimtě , když už jsi tak dlouho spal, tak aspoň piš komentář ke správnému článku, jinak báseň je úžasná a dá se srovnat k nejlepším píšícím spisovatelům . Jsem taky spisovatel a chtěl bych s vama spolupracovat.

    OdpovědětVymazat
  5. Achjo očividný humor , černý humor , hm co takhle s napsat o povídku na přání

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář.Jakmile.budu moci přečtu si ho.🐱