neděle 22. března 2020

Zelené zjevení

Milý , čtenáři , čtenářky a nebo spíše převážně děti noci ,
moc se omlouvám , že tento víkend vychází jenom fotky ale čas budu mít pořádně až zítra po práci , protože mám pak volno. No spíš zbrigády se mi od prvního dubn vyklubal , totiž částečný uvazek . Takže se budu zítra zaučovat na pokladně . Takže až příští víkend vvýjde i něco jiého , než fotky.
Mimochodme vzhledem k tomu , že přicházím do styku s lidmi nosím roušku. Jak venku tak i v práci. A kdyby někoho zajímalo , jak vlastně vypadám tak se mrkěte na foto. Teda jestli to přes tu zelenou barvu poznáteS vyplazeným jazykemSmějící se

2 komentáře:

  1. Jako zabicka. Vypadáš dobře! :) Já si budu šít roušku po příštím týdnu. Nechci spotřebovávat rousky ostatnim v práci při úklidu když je budou potřebovat.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: mě hí ušila známá Zná mě a ví jaké jsme střeštidlo

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář.Jakmile.budu moci přečtu si ho.🐱