pondělí 25. května 2020

Pár věcí co mi vadí na doméně blog

Milé čtenářky, milí čtenáři, a nebo spíše převážně milé děti noci,
mám s touto doménou trpělivost a to přímo svatou. Avšak v poslední době Blog.cz poněkud zlobí, dáli se to tak nazvat. A nebo se odebírá potichu do kytiček? Za chvilku pochopíte proč. Rozhodla jsme se sepsat všechny potíže, které zde v poslední dobou jsou. A které hlavně znepříjemňují čtení většině čtenářům. a tak trošku i tvorbu autorům.
Momentálně si pohrávám z myšlenku, že dám sbohem za měsíc či za dva této doméně. Následně, zde pak zveřejním adresu nového blogu. V duchu se budu modlit, abyste na něj chodili i na nové adrese.
 
Tak a těch pár věcí co mě na této doméně štve:
1. Velmi často se zobrazuje Chyba severu.
2. Každou chvilku jsou zakázané odkazy.
3. Nejistota, zdali blog bude žít i nadále.
4. Nemožnost odpovědět na komentář či napsat komentář (nechápu proč mi to nešlo, sice je to již v pořádku, ale nemám ponětí na jak dlouho )
5. Rozhodně nemožnost zveřejnění kreseb, z toho jsem málem vyrostla. Kupodivu to už funguje, ale na jak dlouho to je otázka za dva miliony. PS. Ty nemám, takže i když se dozvím odpověď, ty dva miliony nedám.
6. Totální výpadek severu, kdy se nic z něj neobjevilo. Na stránky se dostat nedalo, ani přihlásit do domény.
7. Článek s vysvětlením co se zde vlastně děje, aby člověk pohledal.


Jediný důvod, proč zde prozatím zůstávám je za prvé, že se bojím, že příjdu o čtenáře a čtenářky, kteří sem chodí. A za druhé, to, že tuto doménu mám ráda i přes očividné mouchy a nebo spíše komáry co má.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář.Jakmile.budu moci přečtu si ho.🐱