sobota 24. října 2020

Něco pro povzbuzení, zamyšlení zkrátka článek bez smyslu asi

Milí čtenáři, čtenářky a nebo spíše převážně milé děti noci,

obávám se, že sem tam mám poněkud bláznivé nápady, ale zas na druhou stranu to mám asi pořád. Pandemie, ne pandemie, s úsměvem jde přece všechno lépe. I když počty nakažených stoupají a i těch co nepřežijí. Každý z nás by si v sobě měl uchovat aspoň část pozitivního myšlení. Ano jsou uzavřené obchody krom těch nejnutnějších, ale to není katastrofa. Ehm, zpráva dne v drogerii Tetě měli za 10 kč černou tuž. No, nemusím jí aspoň kupovat. A dokonce mám doma i novou propisku, ovšem nebyla bych to já, kdyby ta propiska nesvítila.

Takže, jak sami můžete číst, existují i dobré věci, i když to jsou drobnosti a blbosti. Zkrátka a dobře každý z nás by si měl udržovat aspoň trošku pozitivní myšlení, i když se o někoho bojí. Hlavní je nemyslet na sebe, ale na ostatní a otevřít své srdce. Nalézt v sobě sílu jít dál, i když vás okolní svět poněkud štve. Nikdo by se neměl vzdávat, a rozhodně by se měli dodržovat i pravidla jenž jsou daná vládou.

Protože každý z nás má naději v srdci svém a stále můžeme se na svět usmívat bez ohledu na situaci. Ve svém srdci mám víru a věřím, že je více osob, kteří tu víru v lepší dny mají. I když ty dny jsou v nedohlednu. Ale stále věřím a pevně doufám, že ty na kterých mi záleží pandemii přečkají a budou v pořádku. A stejně tak i ostatní bez ohledu na to co se teď děje ve světě. Vždyť svět není černý ani bílý či černobílý. Je barevný, jen někdy ty barvy poněkud ztmavnou, ale to není důvod se hned vzdávat. Tak vás všechny prosím, dodržujte pravidla a nemečte na ty co nosí roušky (jo, včera na mě kvůli roušce někdo mečel, když jsem šla z práce domů a nebylo to moc příjemné). Však na jaře snad už bude lépe a kdo ví třeba se stane vánoční zázrak a covík půjde do hajan.

 Krom toho procházky do přírody nejsou zakázané a to je podle mě nejdůležitější.



Jo a tady je foto propisky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář.Jakmile.budu moci přečtu si ho.🐱