neděle 11. července 2021

Očkování proti covidu

 Milé čtenářky, milí čtenáři, a nebo spíše převážně milé děti noci,

moc se omlouvám za neaktivitu, ale minulý týden jsem byla na druhé dávce očkování proti covidu. A mohu vás ujistit, že se z vás nestane chodící anténa, mrtvola  a pozor dokonce nebude přitahovat ani magnetické věci. Tolik k některým blbostem co se o očkování šířím internetem letem světem.

   Musím se ale přiznat, že mi po druhé dávce bylo celkem zle a asi jsme vypadala jak kapr špatně trefený paličkou na maso. Podotýkám, že kapry nejím. Jako malá jsem chtěla po mámě, aby mu upletla šálu a bačkůrky na ploutvičky.

  No nic, teď zpět k očkovaní. Ano, měla jsem z toho celkem nahnáno, když vezmu v potaz, co jsem četla na netu a slyšela od lidí, ale zas na druhou na stranu žádný mikro čip opravdu v těle nemám. V mém případě by se převařil a nebo by chudák zkratoval. Takže opravdu u očkování se nemáte čeho bát. Ano, může vás dostat mimo provoz až na tři až čtyři dny, ale určitě to přežijete.

A hlavně upřímně - mám pro vás jedno katastrofální zjištění a jsme si jistá, že budete překvapeni.

Tak si představte, že po očkování nezískáte žádnou super schopnost. No vážně! Žádná hypnóza, telekineze a ja nevím co ještě. Ani ploutev mořské panny vám nenaroste, což je opravdu škoda, taková ploutev by se ve vodě hodila.

 Ale zas na druhou stranu díky očkování můžete cestovat, jít do bazénu, do cukrárny, do muzea a plno dalších zajímavých míst a míst poněkud pochybné pověsti jako jsou bary, diskotéky, noční podniky.

  Takže jestli je tu někdo, kdo se trápí tím, že očkování nezvládne, tak se nebojte . Zvládla jsem to já a i lidé co znám. Nesmíte mít jen přehnaný strach, protože ten vás může ochromit a ovlivnit i váš organismus a rozhodnutí. Ano, je správné mít strach, ale je špatné se jím nechat ovládat.

  PS. Například já jsem již v pohodě a stále mám i stejnou povahu. Takže se nebojte, že by očkování mohlo změnit vaší osobnost, protože nezmění.

2 komentáře:

  1. Drz mi palce zitra na ockovani. Je to moje poprve. Doufam, ze nebudu patrit mezi kapry jebnute palickou. :( Chci si klid doma uzit nenechcipana.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář.Jakmile.budu moci přečtu si ho.🐱