sobota 1. dubna 2023

Nakouknutí mezi světy

 Pověz mi múzo má,

jak příběh zachytit mám,

jenž v mysli mé promlouvá čím dál víc,

neb myšlenky mé neposedně poletují

jak motýli, jenž chytit se nedají 

neboť na květiny jejiž poupata  se rozevírá čekají 

až nadejde jejich čas kdy v květ křehký se promění.


Pověz mi múzo má  

kdy se dva světy různé prolínají,

jenž tak dobře znám.

Kdy se fantazie s realitou navzájem střetává?

Kdy příběhu tomu, jenž z těch světu pochází 

vdechnout život mám,

jenž rozkvést jak rudá růže má,

jenž k sobě motýla láká.

Oč čtenáři světu těch stojí,

jenž se před nimi zavírá neb

fantazii ztrácejí.


Pověz mi múzo má

zdali svět obejmout dokáží

slovy, jenž do příběhu dát mám,

které postavám život dají,

jenž v mysli čtenářovo 

ožít má pomocí říše fantazie a reality, 

jenž znám.


2 komentáře:

Moc děkuji za komentář.Jakmile.budu moci přečtu si ho.🐱