čtvrtek 24. srpna 2023

Omluva a mini info

 Milý čtenáři, milá čtenářko, a nebo spíše převážně, milé děti noci,

Vím, že jste zde více, jak 4 měsíce neviděli nic nového. V tomto případě se omlouvám hlavně dětem noci, kteří se nedočkali dárečku. Řekněme, že ho dostanete až za pár měsíců. Celkově bych se chtěla omluvit všem čtenářům a čtenářkám tohoto blogu.

Jen se prosím nebojte a nedělejte si starosti, že nic dlouho nevyšlo. Mohu vás uklidnit, že Cesta snů nekončí a po delší odmlce se navracím zpět na blog.

Mohu vás všechny čtenáře, čtenářky a děti noci také ujistit, že již brzy budete mít co číst a také nad čím se rozplývat. Jen přece nesmíme zapomenout, že mám doma Čerta a občas hlídám i jiný zvěřinec.


Takže teď vás asi napadá a co nás čeká a nemine? No rozhodně se zde dočkáte ze začátku recenze, nějakého mého tvoření a nejnovější čmáranice a ovšem, že i nějakých fotek.

Neboť jsem včera byla ujištěna Starling, že nemá co očumovat. Na svojí obhajobu jsou to přímo její slova, ne má. Já bych zvolila něco ve stylu: že se nemá čím kochat. A nebo že její srdce krvácí, neb jsem nic dlouho nenapsala a žádnému příběhu život nevdechla. Či že její srdce hoří touhou po příbězích či básní, jenž člověka zaujmou. A nebo mohla napsat, že nemá co okukovat. Ale ne, musela napsat očumovat. :D


No možná se zde dočkáte i nové rubriky časem, za kterou mě snad nikdo nepřizabije. A také staronové povídky a možná vám i napíšu něco ze svého života, ale uvidím,


Takže jestli jste článek dočetli až sem tak bych ještě chtěla poděkovat za návštěvnost, která zde byla, i když zde nic nového nebylo. Moc mě to překvapilo. Takže děkuji vám všem, milé děti noci, čtenáři a čtenářky.



7 komentářů:

  1. Pche, takto me prach sproste naprasit. :D Tak sup sup, pis pis at mam na co cumet/cist! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo aspoň jsi mela co číst 😺🥹 krom toho toto není napraseni to je konstantovani vlastním stylem
      Naprosto andělslym.stylem 😇

      Vymazat
    2. Ne, to je stale napraseni... :D

      Vymazat
    3. V tom případě je to andělské napraseni 😇

      Vymazat
  2. Jo tvé příspěvky mi chybí, chodím sem často.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář.Jakmile.budu moci přečtu si ho.🐱