neděle 27. srpna 2023

Pozor budoucí recenze

Milý čtenáři, milá čtenářko, a nebo spíše převážně, milé děti noci,
moc ráda bych vás seznámila s knihou, na kterou budu psát recenzi příště, neb povídku mám rozepsanou. Nechci nic uspěchat neboť se jedná již o jednou psanou povídku. Žel bohu jsem v ní našla několik nedostatků. Takže než jí předělám, musíte přežít zatím recenze.

Nemusíte se ale bát , objeví se zde i jiná tvorba. Tak a teď se můžeme seznámit s novou recenzí, jenž vás čeká a nemine. Snad u čtení neusnu.

Jedná se o knihu, která si přímo říkala o koupi a následné přečtení. Rozhodně trvám na tom, že se ty knihy kupují sami od sebe. Jedná se o dílo od, pro mě neznámou autorku, Wendy Webb, u které jako první zaujme obal a pak obsah a název.

A pozor název její knihy je tajemný a záhadný. Neboť zní: Přízraky Brynn Wilderové a o čem to je ? No teprve jsem to začala číst a jsem na straně 10. A kniha má stran 307.

  Takže zatím si můžete všichni namáhat své hlavičky o čem, že to kniha je a kterou povídku, že to předělávám. Aspoň do doby, nežli knihu přečtu a povídku přepíši.

S pozdravem

Vaše Irí



1 komentář:

Moc děkuji za komentář.Jakmile.budu moci přečtu si ho.🐱