sobota 27. dubna 2024

Kočky to vědí líp - recenze

Milí čtenáři, milé čtenářky a nebo spíše převážně, milé děti noci,
máte se nač těšit neboť recenze k vám běží. Rychlostí závratnou, mňoukací a vrnicí.

 Není to moc dlouho co jsem zde psala poslední recenzi na knihu psanou českou autorkou. No pro změnu zde máme knihu psanou dvěma autory. Také z České republiky.

Takže pojďte se se mnou připravit na poněkud jinou recenzi. Tentokrát se nejedná o horor, upíry či fantasy.

Takže přpraveni? Doufám, že ano protože jdeme na to.

Kocky to vědí líp

Autoři: František PON.

Rok vydání: 2011

Následujicí  recenze není vhodná pro lidi co nesnáší kočky a už jen při slově číča mají vyrážku po celém těle.

Knihy vypráví o manželském páru, jak ke kočkám přišel. První část se odehrává v Praze  a druhá na venkově v Jižních Čechách.

 V knize se seznamuje s tím, jak manželský pár ke kočkám přišel. Jak pak měli místo jedné dvě kočky a nakonec celou smečku. Také vypráví o útrapách a radostech, které zažívají všichni majitelé těchto roztomilých potvůrek. A i o tom jak kočky dokáží překvapit jak svou inteligencí a starostlivostí. Takže jestli máte rádi kočky vřele vám tuto knihu doporučuji. Protože víc vám toho neprozradím.

 Mínusy mě nenapadají. Mezi plusy je i ilustrace knihy a nádherné obrázky.

  A můj názor? Knížka umí rozbrečet ale i rozesmát. Místa se chvilkama nudíte ale ne dlouho. Knihu rozhodně doporučuji jako oddechovku. A jestli vás napadá jak jsme se ke knize dostala? Tak za to muže fousková teta, které občas hlídám kočky a mám jí i jako babičku, Došla k závěru, že bych si měla přečíst i něco  jiného než horory .Takže mi nakonec tuhle knížku půjčila. A upřímně řečeno jsem za to ráda.

S pozdravem

   Vaše Irí



1 komentář:

  1. To zní zajímavě! Kočky miluji, z útulku jsem si za svůj život vzala již čtyři. Knížku si rozhodně hodím na seznam.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář.Jakmile.budu moci přečtu si ho.🐱