pondělí 6. května 2024

Soutež

Milí čtenáři, milé čtenářky a nebo psíše převážně, milé děti noci,
dlouho zde nebyla žádná soutěž. A tak mě napadlo, že pro vás jednu udělám. A předem informuji, že cena bude věcná. Takže by vám měla dlouho vydržet.

Zrovna dneska jsem se byla projít na Husův vrch. A cestou kolem jsem šla okolo koní. Asi je všem jasné, že jsem si je vyfotila. Koně mám totiž ráda, i když nejsou mými oblíbenými zvířaty, protože mými oblíbenci jsou kočky.

A to mě přivádí k dnešní soutěži. Vaším ukolem, milí čtenáři, milé čtenářky, a nebo spíše převážně, milé děti noci, bude nakreslit či namalovat své oblíbení zvíře. Může to být na papíře, čtvrtce či plátně.

Buď vyfocené a nebo naskenované. Jediná podmínka je, že nesmí být použitá Al.

Pokud máte oblíbené mysticke zvíře můžete jej také nakreslit či namalovat.

Soutež začíná od 8. 5. 2024

Končí 8. 9. 2024 ve 23:59

Své výtvory prosím posílejte na email : cestasnusoutez@seznam.cz

A hodně zábavy při kreslení přeji

1 komentář:

Moc děkuji za komentář.Jakmile.budu moci přečtu si ho.🐱