pondělí 25. června 2012

Červená Karkulka avšak trošku jinak III.

Konečné rozhodnutí

Ondra mezitím čekal ve sklepě na Karkulku, kam za ním Karkulka přišla a řekla mu: "Ondro, máš pravdu, David není nemocný. Posaď se a ja ti povím proč tu David není. Dostal jedničku a naštval mě. Víš, já jsem kříženec vlkodlaka, upíra a čarodějnice. Má matka byla z části vlkodlak a čarodějnice a můj otec je upír. Otec mě nechtěl, a tak mě dali do siročince. V siročinci mi sestra Předtsavená odmitla říct pravdu a tak jsem ji omylem zabila. David mě naštval, že dostal lepší známku než já v diktátu, a tak jsem ho snědla. Byl dobrej, ale moc těžkej v žaludku. Ale protože to víš, teď mi nezbýva nic jiného než se tě zbavit." 
Jen, co to pronesla vrhla se na Ondru a vysála mu krev. Jeho tělo potom schovala ve škole do skříně. Odkuď ho potom vyndala a donesla do siročince, kde si ho zarámovala a pověsila nad postel pro případ, že by se změnil v upíra.
Příští den omluvila ve škole Ondru, že je nemocný a šla si sednout na místo. Avšak po měsící to bylo všem podeřzelé, a proto se Karlkulka rozhodla vytvořit jejich dvojníky, ovšem že byli jménem chytří a měli horší známky. Karkulka sice dospěla, ale lidé se ztráceli a pak zde chodili jejich dvojníci a sama Karlkulka se rozhodla starat o děti ze siročince.

2 komentáře:

Moc děkuji za komentář.Jakmile.budu moci přečtu si ho.🐱