neděle 19. listopadu 2017

Upiří a pátek třináctého

Někdy se stává, že se v myšlenkách zatoulám někam jinam anebo mě něco z ničeho nic napadne. A stejně tak tomu bylo i v tomto případě. Lidé jsou totiž pověrčiví, již delší čas a mezi nejznámější pověry patří i pátek třináctého. A zrovna v pátek třináctého mě napadlo zdali jsou pověrčivý i upíři.
Upíry mám ráda, ale ať jsem si o nich četla cokoliv a nebo se dívala na filmy či anime s upíry nikdy jsem si nevšimla, že by někde bylo ukázáno, že jsou pověrčivý. Proto jsem se rozhodla nad tím vším trošku více zamyslet. A vyšlo mi z toho že podle všeho, co se o nich ví a píše, že jsou nesmrtelní a dokonce i dobří milenci(jak by asi líbal upír). Hned tak se ničeho nezaleknout (což se nedá říci o lidech, kteří jsou schopní začít ječet i při pohledu na myš, pavouka, hada a nebo švába).

Což je i jediný příklad odvahy člověka a upíra co sem dám. Takže teď budou čistě jen a pouze upíři. Pátek třináctého jak jsme již výše psala má být údajně nešťastný den. Ale upíři tento den berou pravděpodobně jako každý jiný den. Chci tím jen říci, že si nedokážu představit pověrčivého upíra. Zkrátka nejde to. Vždyť děti noci milují noc a jsem si jistá, že si dokážou vychutnat i pohled na noční oblohu, jenž je plná hvězd a to bez ohledu na to jaký datum se píše v kalendáři. Vždyť jen přece v noci vyrážejí na lov a nebo se třeba projít či plnit povinnosti a to by přece nešlo, kdyby byli pověrčiví. Což mě vše vede k názoru, že upíří, a nebo jestli chcete, děti noci jsou hrdý národ, jenž nežije ve strachu z pověr. Neboť vědí a znají historii a určitě ví, co se ve skutečnosti za pověrou ohledně pátku 13 skrývá a tak díky tomu nemohou být pověrčiví. Vždyť oni sami mají svou hrdost, jenž jim nedovoluje pověrčivost pravděpodobně.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář.Jakmile.budu moci přečtu si ho.🐱