sobota 9. listopadu 2019

Něco málo o mě

Milý , čtenáři , čtenářky a nebo spíše , převážně , milé děti noci,
Následující článek vznikl s úmyslem vám o sobě něco málo prozradit. Jo a dokázat Krisi , že nejsem závislá na blocích , sešitech a další úžasných papírových věcí do , kterých se dá kreslit a nebo psát. Ale ještě předtím , mám ráda přírodu a momentálně večerní procházky. Od pondělí do pátku chodím bud jen s Čertem ven a nebo i s Lili. Vzhledem k tomu , že by se tihle dva mrnousouvé navzájem asi sežrali , beru Lili ven ráno a Čerta kolem té 16 hodiny . Sem tam mi doma dopadne nějaké opuštěné mládě a nebo zraněné zvířátko. Jinak o sobě sem tam tvrdím že jsme učiněný andílek , jen kamarádky a známí mi to moc nevěří. Asi mě už znají a nejspíš je dostává i informace z mé strany , že doma mám opelichanou a polámanou svatozář (umělou). Mimochodem její barva je bílá. No s kamarádkou rádi chodíme na tajemná , opuštěná a záhadná místa. Je mi od 24 do 30 let.
Takže v prvé řadě doma , mám jen a pouze 11 pláten z toho je na jednom obraz , na druhém budoucí obraz a na třetím budoucí dárek .
A o skicácích radši pomlčím .
Pak jen a pouze : 13 linkovaných bloku
41 linkovaných sešitů
Jenom 10 bílých sešitů
A ovšem , že mám ještě vše co patří , k malovaní ,kreslení či k psaní. Takže nechápu moc lidi , kterým toto dojde . Na svou obhajobu píši , že sem tam na mě ty bloky a sešity mávají z regálu v papírnictví a nebo v penny marketu…Tam jsme si před pár dny koupila barevný papír…….
A podotýkám , že jsme nespočítala pravděpodobně úplně všechny sešity a bloky co mám doma. Spočítané je to k čemu jsme se dostala…
Takže závislá snad ještě nejsem teda doufám , a papír recykluju.
Což mě ted vede k otázce ..Nechce někdo kočičku ?? Jisté obyvatelé města kde bydlím nejsou své kočky schopni vykastrovat . A nebo pejska ?? Útulky jsou plné a praskají ve švech a je v nich mnoho opuštěných zvířátek. A hlavně je něco co vám na tomto blogu schází ?? Nepotřebuje někdo poradit s pejskem a nebo s kočičkou ?? A prosím nezapomeňte , že zima je za dveřmi , takže šup , šup nakoupit něco dobrého na zub na zimu pro zvířátka. A když jsme u těch zvířat , prosím, pokud uvidíte těhotnou kočičku na ulici , vyzáblou poskytněte jí i jejím dětem domov. Když uvidíte , jak někdo bez důvodu ubližuje zvířátkům , pomozte jim. Nebudte k jejich týraní lhostejní .
Jestli uvidíte někde vyhublého ježka , poskytněte mu jídlo , pití a zavolejte na záchranou stanici.
Mějte otevřená svá srdce pro zvířata nenechte je v nouzi, oni si nemohou jít a rozdělat oheň . A hlavně nezapomeňte na čem opravdu záleží.
Irí

3 komentáře:

  1. Ja si priznam.. jsem zavislak na nakupovani vytvarnych veci a hlavne skicaku. Mam doma asi 6tero skicaku, nekolikatero druhu pastelek, pastely, uhlove tuzky, ruzne druhy propisek, x plastickych gum, nekolikatero ruznych druhu Bcek tuzek... A jeste chci pridat mekke pastely, vodovky a ruzne druhy papiru na kresleni. Myslim ze mam problem, ou.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Hm kolik j druhu těch b tužek No apson v otm nejsem sama ....

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: B-B8, ale ruzne spolecnosti a druhy...

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář.Jakmile.budu moci přečtu si ho.🐱