pondělí 28. září 2020

Omluva

Milé čtenářky, milí čtenáři, a nebo spíše převážně milé děti noci,

moc ráda bych se omlouvila za tento víkend a za minulý, že nic pořádně nevyšlo a tento nevyšlo vůbec nic. No, popravdě řečeno jsem neměla moc náladu na cokoliv a vše jsme odsouvala, bohužel stalo se. Pár dní předtím jsem byla zmatená a nechápala jsem proč člověk, na kterém mi záleží, si mě zablokoval. Upřímně nevím ani jak jí je ted a ano trápí mě to. Snad se mi brzo ozve. 

Bohužel zablokovaná jsem stále a jediné co vím je, že se dostává ze zdravotních problému a že je v pořádku nebo aspoň minulý týden ještě byla v pořádku. Jak je na tom teď netuším. Snad je v pořádku teda aspoň doufám. Vysvětlila mi proč si mě zablokovala, ale já to stejně z její strany nechápu. Přece by bylo lepší kdyby mi napsala, že potřebuje nějaký čas pro sebe. Neeeeeeee, to ne ona si mě raději nejdříve zablokuje. Nezájem, že bych jí byla ochotna pomoci.

  Na jednu stranu jí chápu, na druhou stranu bych jí nejraději přetrhla jak hada.

 Snad tedy pochopíte, že mě strach o bližní někdy skoro málem srazí na kolena. A ještě jednou se omlouvám, že toho mnoho nevyšlo. Minulý víkend, že nevyšlo vůbec nic. Asi jsem moc starostlivá nebo nevím, zrovna osubka v nemocnici není jediná, o kterou se bojím, ale u ostatních to zvládám.

   

1 komentář:

Moc děkuji za komentář.Jakmile.budu moci přečtu si ho.🐱