sobota 3. října 2020

Oznámení o tom jak dopadla zářijová soutěž

Milé čtenářky, milí čtenáři, a nebo spíše převážně milé děti noci,

minulý měsíc probíhala soutěž, které se opět nikdo nezúčastnil. Důvod neznám, takže bych ocenila kdyby mi ho kdokoliv napsal.

  No pro teď vás nechám vydechnout a vymyslím si na vás něco do listopadové soutěže. Třeba by mohla být cena, no něco zkrátka. Takže v minulé soutěži nebyl ani jeden soutěžící a to je škoda.

Takže se těšte a nebo se děste, ale během listopadu zde bude další soutěž. Jupíííííí a psychicky se na ní připravte pěkně prosím.

    S pozdravem Irí

PS. Ještě dneska nebo zítra něco vyjde. Uvidím jak rychle mi to uteče v práci, mám totiž odpoledku a to jsem měla mít ranní. No nic, holt se to kapánek prohodilo. Jo a nebo mi napište o jakou soutěž byste tu stáli?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář.Jakmile.budu moci přečtu si ho.🐱