sobota 18. června 2022

Lilinka zdraví

    Milé čtenářky, milí čtenáři, a nebo spíše převážně milé děti noci,
o slovo se hlásím já, vždy krásná a hravá Lilinka. Mám jednu moc špatnou zprávu, mám zpět nádor.

    Představte si, že se mi ta mrcha usídlila nedaleko srdíčka a je prorostlá do masa, jak to vypadá. No, řeknu vám s tím rakem je to pěkně vymňouknuté (vím, měla bych říct uštěkané, ale pochopte, domácnost sdílím s dvouma kocourama a s jednou kočkou).

    Takže půl roku jsem měla od své nemoci po operaci klid. Ale teď se mi vrátila zpět a dělá se mi to skoro po celém bříšku. Ne, nebolí to zatím. Jen teď, jak jsou ty vedra, jsem moc unavená, ale přesto jsem štastná. Mohu být s těmi kdo jsou pro mě rodinou a být i nadále milována. Můj život nebyl lehký. 

    Nejdřív jsem byla v množírně a odtamtud jsem se pak dostala do útulku. Z útulku k první paničce, ale ta mi umřela a její dcera, má druhá panička, se mě ujala. No a aby toho nebylo málo, tak mám na půl úvazku třetí paničku. Haf, to se mám.

    Ale představte si, co mi dneska první a poloviční majitelky udělaly. Já miluju totiž válení na gauči, na svém osobním polštářku. Tak mi ho daly na gauč a mě, nic netušící chuděru, na něj. Jen a pouze, aby mi mohly vyčistit očička, co mi slzí a ještě na mě dát nějakou divmou žlutou věc, co musím brát na tu blbou vyrážku co mám. Vůbec si nemyslete, že jsem se neurazila. Osobně jsem seskočila na zem, oklepala se, a pak jsem se jala hajat.

    Potom jsme šly na malou procházku a s plným bříškem se konečně můžu odporoučet do říše snu.

    Jen všem majitelům všech domácích mazlíku vzkazuji: Milujte své svěřence z celého svého srdce, oni vám vaší lásku sto násobně vrátí, i když nejsou úplně fit.

S pozdravem
Lili



1 komentář:

Moc děkuji za komentář.Jakmile.budu moci přečtu si ho.🐱