středa 27. července 2022

Oznámení

    Milé čtenářky, milí čtenáři, a nebo spíše převážně, milé děti noci,
    tak se vám po doopravdy dlouhé době ozývám. Více méně s informacemi, co vás bude během tohoto týdne a nebo víkendu čekat a nemine.
    Rozhodně se zde objeví dvě nové knihy, které mi přibyly v knihovně. Jo, jasně, přiznávám celkem dost knih dávám i pryč, ale je to z toho důvodu, že mě nebaví (nechtěla jsem urazit bývalou kamarádku, od které některé byly). Takže tam nechávám jen ty, co jsou pro mě top záležitostí. Takže mezi nimi i knihy o upírech.
    Také se můžete těšit, a nebo se děsit, na povídku na přání. Tímto se jí konečně někteří jedinci dočkají. No, dřív, než povídka, na vás možná vykoukne recenze na jednu knihu. Mimochodem bude se to týkat samotného Vlada Tepeše Dráculy. .Ale sehnat o této historické osobě u nás v ČR knihu je skoro nadlidský úkol. Možná by to chtělo výlet do Rumunska. Jen přece je to jejich národní hrdina.
  Takže to je prozatím vše a mějte se tu hezky.
  
PS. Jo a rozhodně sem dám i nějaké pěkné fotky zvířat a přírody a motýlků. Jo, jo, motýlci ti musí u mě být.

3 komentáře:

Moc děkuji za komentář.Jakmile.budu moci přečtu si ho.🐱