sobota 11. června 2022

Povídky na přání - oznámení

    Milé děti noci,
nikdy by mě nenapadlo, že si někdo napíše o povídku na přání. No, kupodivu se tak stalo.

    Dokonce mám napsat dvě povídky, jedna vražednější než druhá. První povídka bude pro čtenáře Lan Wangji Hanguang Jun, od něj je ta více vražedná povídka (snad mě po jejím přečtení nebude chtít přetrhnout jak hada). Za prvé, část tématu, co zadal, jsem nikdy v životě nepsala, ale v pohodě. Jen přece nové věci v literatuře se mají vyzkoušet, nějak se s tím poperu. Přinejhorším bude muset někdo tohoto čtenáře křísit, a pak i další čtenáře či čtenářky, co si to budou číst.

    Což mě přivádí k druhé čtenářce, která si napsala o povídku na přání. Což je milá, zlatá Starling. Touto cestou jí oficiálně děkuji za pomoc s blogem, pravopisem a úžasným designem, se kterým si dala plno práce. Divím se, že stále nezešílela a nezešedivěla. Což mi připomíná tento článek bude taky opravovat. A teď její přání ohledně povídky není tolik vražedné, jen částečně.

    Jinak obě povídky, světe div se, jsou na téma upíři. Naštěstí se každá bude odehrávat v jiném čase a místě. S jinými postavami, jo a s kočkami. Obě povídky si o kočku přímo říkají, fakt, že jo. Tímto dávám i oficiálně vědět oběma osůbkám ohledně jejich povídek, že se na nich bude dělat a možná i dělá.

    Více méně první povídka bude na zadání od Lan Wangji Hanguang Jun (za možné zmršení přezdívky se omlouvám, nevím, jak se skloňuje).  A to z toho důvodu, že se jedná pro mě o těžší povídku na psaní a ještě ke všemu na díly. Takže začnu od něj. No máte se všichni na co těšit a nebo se čeho děsit. Povídka či povídky budou napsány pravděpodobně do poloviny července. Starling, budeš mít, co opravovat.

Jinak pod tímto článkem budete mít místo i k diskuzi.

S pozdravem
Vaše Irí.

6 komentářů:

  1. Moc se těším na tvůj nápad na tu povídku. Jinak napsala jsi jméno dobře. 🤪😏

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrá když to říkáš jsem jen zvědavá jestli se ti bude líbit no uvidíme. :-D

      Vymazat
  2. Ja sedivim, ale uplne z jineho duvodu, nez z tebe. :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář.Jakmile.budu moci přečtu si ho.🐱