neděle 8. října 2023

Vlad Tepes Dracula

Milí čtenáři, milé čtenářky, a nebo spíše převážně, milé děti noci,
vítejte v nové rubrice, jenž se bude zabývat samotným Vladem Tepešem Draculou.

Možná si říkáte co tato rubrika přinese nového či jiného na tento blog. No odpověd je snadná.

Vzhledem k tomu, že se jedná o historicky zajímavou postavu, jenž je zahalena i tajemnem, rozhodla jsem se pro tuto rubriku, neboť jsem měla to štěstí, že jsem o něm získala dvě knihy. Jedna z knih je napsána samotným rumunským historikem a druhá pro změnu panem Vladímírem Liškou.

Nemluvě o sbírce knih co mám doma, kde je název Dracula.

Takže krom těchto knih si o něm zde přečtete i nějaké články, které budou nepravidelně vycházet. Dočkáte se i tipu ohledně knih kde je též jeho jmeno.

Snad mě za to nikdo tady neukamenuje. A ano uvědomuji si, že se jedná o rumunského národního hrdinu. Dokázal vzdorovat Turkům a také vládl spravedlivě.

PS. Za obrázek děkuji Starling, která s tím měla celkem dost práce, neboť jsem neuměla pořádně popsat, jak má vypadat.
PS. Kdyby tu byl někdo kdo ví jak vypadá Draculuv erb, prosím napiste do komentáře, na skype či zprávu autorce. Mockrát děkuji.


2 komentáře:

Moc děkuji za komentář.Jakmile.budu moci přečtu si ho.🐱