sobota 2. března 2024

Něco ze života aneb nikoho nekazím knihami

Milí čtenáři, milé čtenářky a nebo psíše převážně, milé děti noci,
je to pár dní co jsem byla v knihkupectví. Šla jsem zkrátka do práce a cestou byly Knihy dobrovský. O tom, že mě tam některé prodavačky už asi i znají raději pomlčím.
Jenže když jsem šla okolo, mé oko náhodou zabloudilo do prodejny a zaregistrovalo, že v akci jsou Děti noci, což je kniha kde jsou upíři a pozor Draculovy Agenti. Jo zrovna tohle slovní spojení byl i jeden z důvodu proč návštěva tohoto místa dopadla tak jak dopadla. Takže to dopadlo tak, že jsem se tam byla podívat. No jo jenže jsem si vzpomněla na Starling k její převeliké radosti. A představte si, že jsem tam našla knihu nesoucí název Její keřík. Nevím proč ale hned mě napadlo, že by se jí mohla líbit. Jenže teď nastalo šílené dilema co mám koupit. Děti noci nebo Její keřík. Obě knihy na sto procent nemám. Krom toho druhé dílo bude pro kamarádku a ne pro mě. No po asi 10 min váhaní jsem vzala obě knihy za 150 Kc. Prodavačka spokojená. Já rozesmátá a informujicí Starling, co jsem jí koupila za knihu. Následně mi příjde zpráva typu tys mě zkazila.

Ale já jí nezkazila. Já jí jen přivedla k literatuře kde jsou upíři po té co jsem jí doporučila nevinou sérii Noční lovci od Jeaniene Frost respektive se začátkem serie Na půl cesty do hrobu. A díky tomu se mi jí podařilo nakazit láskou k upírům.

No s tímto zcela neviným doporučením jsem jí zkazila prý. No já za to nemužu, že jsem jí opomněla varovat před ehm pár trkacími scény. Dělá jako kdyby si to spolu v celé knize nonstop rozdávali ale tak to fakt není. Například začátek ani nějaké romantice nenasvědčoval.

Copak já, takový anděl, můžu za to, že se tam tyto scény objevují? Ale musím uznat, že autorka píše dokonale a k všemu bydlí u hřbitova. To se tak někdo má.

Žel bohu než si aktuálně koupím další literární díla, musím se mrknout jestli je náhodou nemám doma. Protože ehm noooo pár knížeček nepřečtených mám to přiznávám. Hlavně se neptejte kolik jich mám nepřečtených. Kdo má odolat akci jedna kniha za 49 Kč, že ? A nebo akci 1+1 zdarma…

Což mi připomíná k vánocum ode mě  Starling dostala knihu Strašidelná vagína, takže teď jí musím sehnat zase pro změnu buď Zbouchnul jsem Satanovu dceru a nebo Lidožrouti z Lízátkova.

Na svojí obhajobu ona tu knihu chtěla sama, já jsem v tom nevinně a upřímně doufám, že jí stihnu ještě koupit Jeho balík a nebo Její třesničky .

Pochopte prosím, že vůně nových či starých knih je k nezaplacení. A hlavně cítím se bezpečněji když mám v batohu či v kabelce minimálně půl kilový literární skvost.

Takže hezký večer přeji

Vaše Irí

PS. Kdo miluje ze čtenářů, čtenářek a dětí noci knihy taky? Napište mi do komentářu či na email děkuji a už mizím.

Jo a v sobotu půjdu do knihkupectví dokoupit knihy za 49 Kč co nemám doma doufám.. Fakt se musím nejdřív mrknout



Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář.Jakmile.budu moci přečtu si ho.🐱