sobota 13. července 2024

Jsem v tom nevinně

Milý čtenáři, milé čtenářky, a nebo spíše převážně, milé děti noci, 
věřte mi, že v tomhle jsem nevinně. Za tu cenu nešlo odolat, mám dva nové knižní přírůstky. 
No znáte to, ne? Jdete kolem knihkupectví a tam je akce.Vážně velká knižní akce. A pak vás zaujme pár knih.
Fakt jenom pár knih, protože zbytek máte již záhadně doma z minulého výprodeje. Kdy se sami od sebe objevily u vás v košíku a pak se též zaplatily.
No, a protože je znova výprodej tak tam ty knihy tak šíleně plakaly a pak mě uviděly a tomu nebudete věřit! Ale ty knihy na mě normálně mávaly a pak se mi sami přesunuly do ruky a sami od sebe se i dokonce zaplatily. No nejsou to inteligentní knížky?Ale nebojte se, doma nemám ještě 200 knih
😅🤭
A mimochodem kdyby se tu ukázal náhodnou knižní narozeninový duch. Tak.bych si hrozně moc přála k narozkám a nebo k Vánocům 2 obaly na knihy.
 Ehm nevím proč, ale u mě doma chteji.vždy Starling přetrhnout jak hada...
Přitom jsem od ní dostala jen 3 nebo 4 knihy. 🤣
Takže všem přeji pěkný knižní pátek a víkend.

S pozdravem
Iri 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář.Jakmile.budu moci přečtu si ho.🐱