čtvrtek 11. července 2024

Menší info

Milí čtenáři, čtenářky, a nebo spíše, převážně milé děti noci,

Hlásím se vám po dovolené. Přiznávám, že už dávno skončila. Ale ještě před dovolenou jsem dělala na pokladně žel bohu zbytečné chyby, tak nevím, jestli toho na mě nebylo moc. Hlavně teď v poslední době. V mém životě totiž nastaly menší změny, nebo spíše jedna velká změna. A vzhledem k tomu, že zde byl psaný text naposledy vydán 14. 6., pár dní po dovolené, rozhodla jsem se sem dát vysvětlení.

Prozatím pracuji jako pokladní v jistém obchodě, a ano, straší tam a vím to jistě. Jenže než jsem se stala pokladní, byla jsem za pultem, který byl před asi tak rokem zrušený. Bohužel po jeho zrušení přišla zpráva, že obchod, kde dělám, končí.

Vím, měla bych se asi psychicky složit a bláznit z toho. Jenže místo toho jsem se dala do hledání práce. Možnost A je jít dělat do řeznictví, možnost B je aktuálně čekám, jak jsem dopadla na pohovoru. Jestli mě vezmou, tak vám napíšu, kde budu.

Mám-li být upřímná, vyhovovala by mi možnost B. Pravda je taková, že bych si potřebovala odpočinout od jistých nepřizpůsobivých zákazníků.

Výhrůžky typu, že vlezou za pokladnu a budou mě tahat za vlasy, vedly jen a pouze k tomu, že u mě byla po celou dobu, co paní platila, ochranka.

Něco si špatně vyložily a nenechaly si nic vysvětlit.

Takže po dovolené jsem byla nabitá energií a vším, ale na blog nebyla moc nálada.

Pár lidem se líbí mé povídky z práce, takže mám požadavek na povídku s vlkodlaky. Páni, já a napsat něco o vlkodlacích, nikdy jsem o nich nic nepsala.

Aktuálně jdu dělat na povídce na přání pro Starling, ať se jí konečně už ehm dočká dřív, než z ní bude kostlivec obalený mechem.

Upřímně řečeno, budu ráda, když jí neklepne ze seznamu věcí z blogu, hlavně z článků. Měla jich tu celkem dost na kontrolu, asi tak kolem 5.

Ehm, ne, nesnažím se nic dohnat ani trošku.

Přeji hezký den všem.

S pozdravem, Irí

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář.Jakmile.budu moci přečtu si ho.🐱