pátek 26. července 2024

Prosba o pomoc -aktualizace našel se

 Milí čtenáři, milé čtenářky a nebo spíše převážně, milé děti noci,

následující text není můj. 

Kocourek se našel a je již doma v bezpečí . Sdíleno z FB.

Odměna za nalezení Chasika bude 7.000 Kč 🙏
Zavolejte mi a domluvme se, vraťte mi mého Chasíka! Budu ho hledat dokud bude beze mě a kdekoliv!
608 151 537
Před 10ti dny se v Karlových Varech v Rybářích ztratil můj kocourek Chasík 😢 pravděpodobně by mohl být u někoho doma.
Chtěla bych promluvit k vám, co mate mého Chasíčka.
Prosím, vraťte mi ho, strasne mi chybí 😢 umírám bolestí z toho, že nevím co se s nim děje. Moc vás prosím.. vy víte, že jsem za jeho navrácení slíbila odměnu a to dodržím 🙏 pokud máte strach, zavolejte mi klidně ze skrytého čísla, ale prosím, ozvěte se mi a domluvme se 🙏 ať se může Chasík vrátit domu.
Prosím 😢 nemějte strach a ozvěte se mi, jde mi jenom o Chasíčka…
Telefonní číslo: 608 151 537
Místo ztráty: Karlovy Vary, Rybare - Sladovnická ulice
Odměnu dostane ten, kdo Chasíčka najde nebo mě dovede přímo k jeho nalezení. 🙏
Prosím, buďte všímavý i k novým zvířátkům svých sousedů. Chasíka lze lehce zaměnit za ptáčka, když je nešťastný, vydává i tzv. “Paví zvuk”
Prosím, pomozte mi Chasika dostat domu. Je to vzkaz hlavně pro vás, kteří ho mate doma, nikdy se nevzdam a neprestanu ho hledat. Ozvete se mi 🙏🙏
Moc vás všechny PROSÍM o sdílení, aby se tento vzkaz dostal k tomu správnému člověku, který má u sebe Chasíčka 😢 děkuji vám všem




1 komentář:

  1. To je takový krasavec, snad se ve zdraví najde <3 Nedokážu si vůbec představit, že by se ztratil ten můj chlupatec...

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář.Jakmile.budu moci přečtu si ho.🐱