pondělí 3. října 2016

Život bez světla

Život ve tmě je život jenž žijí převážně nevědomí lidé avšak otázkou je zdali si tu tmu vůbec uvědomují ? Ty jenž se narodili bez zraku své okolí vnímají ostatními smyly ,které jsou díky absenci zraku mnohem silnější . .Na rozdíl od těch lidí kteří o svůj zrak přišli ať už kvůli své hlouposti, neštěstí nebo vinně druhé osoby.Tím nemířím tam že si tito lidé nevážili svého zraku ale příliš pozdě začali litovat toho že si nevážili že mohou vidět svět a světlo. Hlavně ti , kteří o zrak přišli svou vinnou. At tak či jinak i oni jsou lidmi, lidskými bytostmi stejně jako každý z nás. Jen mi , kteří vidíme si myslíme že známe své okolí lépe a proto se někteří lidé dívají na lidi, jenž nevidí z patra a myslí si že jsou to méněcenné bytosti. Ale věřte mi tak to není.
I když člověk bez zraku nevidí , tak není izolován. Má ještě své smysli a těmi může své okolí vidět a vnímat. Mnohdy otevírají své srdce a naslouchají přírodě a ostatním lidem. Já sama jsem znala slepého chlapce. Chlapce, jenž se narodil bez možnosti vidět svět kolem sebe. Nebyl zlí a já jsme ho nevnímala, jako někoho kdo k nám nepatří. Nelitovala jsme ho. Sama jsem byla dítětem a tak jsme mu pomáhala. On byl mladší a já byla starší. Ale i když od doby co jsem ho viděla, uplynulo mnoho vody. Troufám si tvrdit a pevně tomu věřím, že nikdy nehledal lítost. Vždy se usmíval a učil. Nikdy nic nevzdával a to bylo hlavní. Neměla jsme ho ráda jen já ale i jeho rodiče ho milovali a i ostatní žáci si sním rozuměli.
Ne nechodila jsem do zvláštní školy , byla to normální základka, kterou nakonec bohužel zrušili a ze které jsme ještě předtím musela odejít. Základní škola kde si nikdo nic nevyčítala a kde žáci při sobě stáli (až na pár výjimek).
Snažím se tím říci, že slepí možná nejsou ti , kteří žijí ve tmě. Svým způsobem zrak mají ale lidé, jenž jsou zaslepený nenávistí možná v té tmě žijí. A možná je ta tma horší než jakákoliv jiná.
Proto vás žádám, uvidíte-li nevědomého člověka ve škole či venku jak se mu někdo směje, zastaňte se ho. Pomozte mu, neb jak mu nepomůžete, či jen nad tím mávnete rukou stáváte se sami slepí. Slepí ke svému okolí a k bezpráví jenž se děje druhým. Díky tomu pak sami začínáte žít svůj živit ve tmě. Neboť život ve tmě může být i životem nenávisti a šířením zla.
Prosím otevřete svá srdce svému okolí . Pomáhejte těm jenž žijí ve tmě , kterou si možná sami neuvědomují ale zároveň jich nelitujte. Vnímejte svět kolem sebe a pomáhejte ho vnímat i všem kolem sebe. Zbavte se té temnoty ve svých srdcích temnoty jenž je horší než ztráta zraku neboť věřte že i slepí člověk toho ví někdy více než člověk co vidí……….Tak prosím otevřete své srdce a vnímejte svět kolem sebe či snad chcete být záměrně nevidomými a žít svůj život ve tmě ?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář.Jakmile.budu moci přečtu si ho.🐱