neděle 13. listopadu 2016

Omluva

Milí čtenáři a čtenářky
zkrátka a dobře omluvám se za malou aktivitu za tento měsíc avšak mám k tomu své důvody. Což pro vás ale znamená že se příští měsíc dočkáte nových povídek a básních . Připouštím v jedné povídce jsem se totálně zakopala a nevím jak dál , takže začnu psát jinou a uvidím . Také se pokusím přepsat svojí starou slohovku na téma Romeo a Julie. Možná vydám báseň do sekce básně upíři ale nejsme si s tím jistá. To víte múza někdy políbí a autorka pak sama nedokáže odhadnout jak by čtenáři mohli reagovat. Řekněme, že je to celkem nu asi zajímavá báseň.
Taky bych vás moc ráda upozornila, že zítra bude obzvlášť nádherný super úplněk. Kdy bude Měsíc k naší planetě blíž, a tudíž bude i nádherně svítit. Takže mám asi po spánku. No kdo ví že? Tak či jinak přírodní úkaz , kterého budeme svědky když nebude zataženo se stane jednou za 8 nebo 18 let , teď přesně nevím. Jestli to někdo víte prosím napište to do komentářů a předem děkuji. Měsíc se pokusím vyfotit, a když to vyjde tak sem hodím i jeho foto. Tak mi držte pěsti prosím ať se mi ta fotka podaří .
Upřímněřečeno (no spíše napsáno) tohle je už druhý pokus o tento článek ale ten první se mi zdál takový bez emocí a moc strohý a to já nechci. Strohost není účelem tohoto blogu. Není to, co chci předat ostatním. Zkrátka a dobře moc bych si přála aby čtenáři a čtenářky co sem chodí a čtou si zde . Měli pocit že na tomto blogu jsou vítaní a aspoň na pár chvil zapomněli na své starosti a na to co je trápí . Vždyť svět není jen černý , bílí nebo černobílí. Svět hraje různými barvami a je jen na vás jak se na něj díváte. Hlavně ale nikdy neztrácejte naději a snažte se být trochu více otevřený novým možnostem.
Tímto článkem se s Vámi pro dnešek loučím a ještě jednou se omlouvám za nedostatečnou aktivitu tento měsíc a slibuji že se vám to příští měsíc pokusím vynahradit.Smějící se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář.Jakmile.budu moci přečtu si ho.🐱