sobota 18. července 2020

Oznámení pro děti noci 2

Takže, milé, zlaté děti noci,
oficiálně prohlašuji, že mě klepne z Cesty snu, ano přestěhovaný blog mám, ale nelze mi přestěhovat zbylé dva měsíce. Prozatím budete pokračování zrádné záchrany zde a mě snad neraní mrtvice při stěhovaní blogu.
Ehm, takže Zrádnou záchranu budete mít zatím zde než se to zcela a naprosto přestěhuje, protože tato doména končí a mě to štve. No nic, budu strašit pro změnu na této doméně https://cestasnum.blogspot.com/
Zatím tam najdete články z května a mimochodem užijte si dnešní díl povídky, je poněkud kratší.
 
S láskou 
Vaše Irí

2 komentáře:

  1. Ahoj tak už se ti to podařilo stáhnout? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Blog.cz skoro nejde budu ráda když se mi povede vše z archivovat vše mé práce ať o to nepriju

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář.Jakmile.budu moci přečtu si ho.🐱