sobota 20. ledna 2024

Nová kniha Dracula

Tak jsem se konečně dočkala Draculy od Brama Stokera. Jediná kniha, která mi chyběla do sbírky. Díky této knize jsem se začala o Vlada Tepese Draculu, jakožto historickou postavu, zajímat. Je to vlastně paradox, neboť se jednalo i o povinnou četbu myslím. A i když si tím nejsem jistá pravděpodobně toto dílo ve mě vzbudilo zájem o upíry. Jsem divná? Upřímně nevím, ale i přesto, že mám k této knize výhrady  jsem ráda, že jí mám. Protože nebýt tohoto díla opravdu bych ani netušila, že ve středověku vládl muž, jenž i přesto. že musel být krutý tak byl i spravedlivý, neboť za jeho vlády dokonce i země vzkvétala a krádeže byli minimální. No na druhou stranu kdo by.chtěl mít useklou ruku a nebo být napíchnutý na kůl.


Mimochodem k  této knize vznikl i Prequel od spisovatele Dacre Stoker, což je mimochodem prasynovec Brama Stokera. Vlastně kniha by měla být o tom jak vznikl roman Dracula, ale nevím. Ještě jsem ji nečetla a zde aspoň přikládám foto knihy.

1 komentář:

Moc děkuji za komentář.Jakmile.budu moci přečtu si ho.🐱