pátek 13. září 2024

Dubské slavnosti

Milí čtenáři, milé čtenářky a nebo spíše převážně, milé děti noci,

rok co rok pořádá město Dubí dubské slavnosti. Letos byly od 30. 8. do 1. 9. Mám-li být upřímná tak jsou každým rokem méně zajímavé, ale přesto se na ně jdu podívat. Ne kvůli kapelám, jídlu a pití. Mé důvody jsou zcela jiné. Hlavně proto, že na ně chodím sama. Což je zas na jednu stranu výhoda protože po vás nikdo nehází sýr obalený kečupem z langoše… Což dělala jedna bývalá kamarádka. Vlastně naše cesty se natrvalo rozdělily někdy v únoru v tomto roce. Ani nevím proč. Jediné co vím je, že mě lituje.

Ale na tom ted nezaleží a hlavně vracím se k tématu.

Na slavnostech jsem byla sama a tak jsem mohla začít od mé oblíbené aktrakce Chobotnice, kde jedna jízda stojí 100 kč. Mám-li být upřímná od doby kdy se se mnou jednou ve vzduchu otevřel vozík je to pro mě adrealin. Pokud se vám něco takového stane, protože vás někdo špatně zavře, nepanikařte. Zkrátka se znovu zavřete. Tahle událost, co se mi stala, je několik let stará. To tam byla se mnou ještě Kris. Naštěstí byla každá z nás v jiném vozíčku.

Jakto, že jsem zachovala klid mi doteď není jasné. Kdo ví, třeba za to mohou knihy co čtu. Takže i přes tento menší incitent kdy jsme pak na Chobotnici šla až asi tak za rok nebo dva roky. Je pro mě stále oblíbenou atrakcí.



Druhá věc co mám na těchto slavnostech ráda je točená zmrzlina. Osobně jsem si dala malou. Ta stála jenom 35 Kč.



Pak třetí  a hlavně má nejoblínenější část slavností je jeden jediný stánek. Stánek, který patří Teplickým kočkám. Ano, přiznávám kdybych věděla, že na slavnostech nebudou nejspíš bych se sebrala a jela do města kde by byli se stánkem. A tam bych si vytvořila novou tradici. Takže kdyby například jeli do Rumunska, je zde velká pravděpodobnost, že bych tam jela za nimi. Protože mají ještě asi tak dvě tři věci co mám vyhlídnuté.



A tam jsem neodolala této nádherné tašce. Jasně koupila jsem i něco své sestře, ale to vám neprozradím co. 



Takže teď vám něco řeknu nebo spíše napíši. Pokud rádi chodíte na slavnosti nemusíte se hned opít do němoty. A následně se potácet opilý ulicemi a vydávat zvuky podobné orangutanovi co se dusí a nebo si shání samičku.

 Můžete být zcela střízlivý a slavnosti si užít buď sami a nebo s přáteli.

 S pozdravem
Vaše Irí

1 komentář:

Moc děkuji za komentář.Jakmile.budu moci přečtu si ho.🐱