sobota 14. září 2024

Info ohledně blogu

Milí čtenáři, milé čtenářky a nebo spíše převážně, milé děti noci,

během tohoto či příštího měsíce se můžete těšit na novou povídku Procitnutí. Jo nechala jsem se ukecat od bývalé kolegyně, abych jí napsala povídku a aktuálně se snažím dopsat skoro všechny povídky na přání.

  Také se bude moci těšit a nebo se děsit nové recenze na nějakou tu knihu. Mám jich doma kolem 150ti, tak přemýšlím jakou přečtu. Hrozně moc mě láká kniha Cyklus vlkodlaka co jsem dostala loni k narozkám takže asi tu.

 Je možné se tu objeví nějaká ta kresba no a plno fotek. A to hned z několika důvodů.

1.   Důvod je nová práce, než si zvyknu a vše se naučím, tak to chvíli potrvá.

2.   A celkem zásadní fakt je možnost stěhovaní a tím pádem budu předělávat i svůj pokoj.

3.   Chci se pustit do propagace blogu a hlavně moc ráda bych viděla i návštěvnost z Rumunska a trošku větčí ze Skotska (slibuji, že se pokusím vůčí Skotům a Rumunům chovat tak aby je nevyděsili mé  možné zcela nevinné nápady. Aspoň prvních 5 minut… Protože Star trvdí, že mám růžky a ja, že mám andělskou svatozář a bílá křídla. Jenže ona nesouhlasí. No chápete to?).

4.   Osobní důvody , jeden je radostný a ten druhý na zbláznění kapánek.


Takže se může stát, že občas vyjdou jenom fotky. Předem děkuji za pochopení.

S pozdravem

        Vaše Irí



Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář.Jakmile.budu moci přečtu si ho.🐱